Reklamacje

Jeśli zakupiony towar z sklepu maxlatka.pl okazał się wadliwy, masz prawo zareklamować go. Aby proces reklamacji przebiegł jak najsprawniej, prosimy o wysłanie maila na nasz adres, zawierającego następujące informacje: zdjęcie dowodu zakupu, zdjęcie wady towaru, zdjęcie całego produktu, krótki opis wady oraz sposób jej powstania. Zdjęcia powinny być czytelne i umożliwiać identyfikację wady.

Odpowiemy na Twój mail możliwie szybko i poinformujemy Cię o dalszym procesie rozpatrzenia reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji może wynosić od 3 dni (jeśli wada jest ewidentna na przesłanych zdjęciach i wskazuje na winę producenta) do 6 tygodni, jeśli konieczne będzie przesłanie towaru do producenta w celu przeprowadzenia ekspertyzy. Będziemy informować Cię na bieżąco o postępie reklamacji za pośrednictwem maila lub telefonu.

Jesteśmy dążący do jak najbardziej efektywnego rozwiązania reklamacji i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem i zadośćuczynić Twoim oczekiwaniom.